Hallo

Hallo allesammans! Idag är det ny dag & ny vecka. 
Så bjuds det på fint väder, riktigt härlig höstförmiddag!
Helgens väder har varit helt ok, vilket har känts jätte skönt,
har ju haft sådan otur med allt regn senaste tiden, Burr.. 
Min helg har varit trevlig! i fredags blev det massa nyttiggöra hemma
sedan mys med hjärtat! Lördagen spenderades i timmar ute på vattnet
med Erik och Matthias, det blev båt och fiske, det var jätte trevligt.
Jag fick till slut och först av alla en lite firre, och gissa om jag blev glad?
haha, en liten aborre bjöds det på, men allt för liten för oss, så blev lite
lördags gott till kissarna där hemma! en helt suverän dag, hoppas på repris
till nästa helg, för snart är det dags för att dra upp båten.
Söndagen spenderades uppe i Brattberget med min Somsan, 
god Thaimat (hur starkt som helst) massa mys&prat..

så såg min helg för det mesta ut! hoppas ni haft en trevlig helg!

Magen mår jätte bra vill jag berätta också! växer attan,
och sparkar riktigt rejält därinne! en riktig tuffing!
Är nu inne i v.27 och inte alls lång tid kvar! Happpyy <3

Pusss Cassandra 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0