30 september Kyligt

Idag är det riktigt kyligt i luften men ändå ser det så otroligt vackert och varmt ut,
blir att dra på sig en stor skön halsduk med varma vantar och mössa snart!
viktigt att hålla sig varm i kroppen. Känner mig lite smått förkyld också, blää..
Annars idag, blir det en sväng till försäkringskassan upp på lillstan sedan vidare hem.
Håller mina ögon öppna för gardiner, behöver nya till både sovrummet
och vardagsrummet! Ljust och härligt ska det vara!.. Jag känner mig så stressad
och vet ni vad min stora förmånga har blivit massa stresss..
vilket min kära mor samt sambo blir galna på, visserligen har dom all rätt att bli det,
för lilla jag ska absolut inte stressa som bär på bebis i magen, fy skäms på mig!
Och då undrar ni säkert varför jag stressar så mycket,
Jo,  Sedan jag blev gravid har jag upptäckt en hel del med mig själv,
som tex.. Städning diskning tvätt, riktigt hemmajobb som måste göras liksom,
men det snurrar imitt huvud ungefär 24 timmar om dygnet
och jag skojar inte känns som jag städar och donar hela tiden när jag är hemma,
gör inget annat, Städmanii! Vilket min lilla kropp tar stryk på,
det känner jag av själv ibland när kvällarna närmar sig, hur det börjar svida
rent ut sagt nertill i ryggen, jag håller igång för starkt och för mycklet helt enkelt.
Så det får jag ta och lugna ner mig med! det räcker med en städ dag i veckan,
absolut inte varannan dag, det är ju rent och snyggt hemma!

Övrigt, blir dagen lugn för min del, hem och göra mat sedan mys med djuren & tv.
Pusss Cassandra


Kommentarer
Postat av: Sonja

Hej vännen. Inte ska du hålla på och städa jämt heller....om jag känner dej rätt så har du städat och snyggt ändå. Men jag vet hur sånt där är...har varit sån själv men jag har varit tvungen att släppa mycket på sånt där sen jag fick min fibromyalgi. Har inte ork helt enkelt....Så slit inte ut dej på städning. Vila och njut av livet istället. Och snart får ni en bebis som man aldrig kan få nog av.... Ha en fortsatt bra dag och var rädd om dej hjärtat!! Hälsa Erik! Kram Kram från oss....

2009-09-30 @ 15:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0