Graviditet v.26


Hallo allesammans! Mår ni bra? själv mår jag ok, känner mig småförkyld.
Men är nog ingen större fara! får försöka hålla mig varm, med tekopp i handen.
Hur som helst.. Idag har jag gått 25+4 ( 25v 4 dagar ) i min graviditet, allt känns
så otroligt bra och fantastiskt! tänka sig att jag och Erik faktsikt ska ha en liten baby
det är ju helt otroligt! vi ska äntligen bli föräldrar, och vi ser verkligen fram i mot detta!
Kan inte bli bättre, och få denna underbara varelse med min livskärlek, det är ödet!
Det är verkligen en fantastisk känsla, vi mammor bär faktsikt på ett litet liv därinne,
en liten oss, ibland känns det för bra för att vara sant, som en dröm ungefär.
Imorse när jag och Erik vakna, så var det rena boxningsmatchen därinne, hel vild
så otroligt busig ibland. Flera sparkar på raken både högt och lågt. Bästa känslan.
Snart blir det mera shopping för baby, vilket är mycket efterlängtat för oss två.

Snart slutar jag här på Jobbcenter, vilket känns jätte skönt!
Blir hem till Erik och mysa så mycket vi bara hinner för senare ikväll
åker han till Nyköping med sin far Micke, som sagt deras jobb i köping
är klart nu och då är det dags för nytt. usch det känns jobbigt, nu har han ju varit
hemma så mycket och så plötsligt åker han, och tanken att inte få sova brevid honom
är skrämande, så är jag mörkrädd också.. Nä bara att stå kvar stadigt på jorden,
han försvinner ju inte för gott, redan tillbaka på fredag. Så är det ju självklart bra att
han jobbar och tjänar pengar! ;)

nu ska jag försöka finna 1 jobb innan det är dags att kila.

Puss Cassandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0