Solig Måndag

Hallo allesammans hoppas ni alla haft en riktigt skön och mysig helg
i det underbara vädret , det har absolut jag haft! passar på att njuta riktigt
noga nu innan dom kalla mornarna och kvällarna kommer. Dock längtar jag
oerhört mycket till vinter eftersom vårat underbara barn föds till världen då,
och mysiga vinterkvällar med fallande snö utanför vårat fönster och julmusik,
är absolut aldrig fel, underbart ljuvligt och mysigt!.
Min helg har som sagt varit perffa! blev västerås i fredags efter Jobbc.
Där vi bar iväg till tandläkaren först, senare vidare till babyproffsen,
där vi träffade på en jätte trevlig tjej som började prata med oss om
babysaker osv hon behövde bli av med, dom skulle flytta osv..
verkligen jätte trevlig, och riktigt bra affärskvinna, oss fick hon napp på
iaf ;) så vi satt oss i bilen från Babyproffsen och begav oss hem till deras hus
och gissa om dom bodde snyggt? massor!! Hur som helst...
Vi blev där säkert 2-2,5 timmar och kikade på vad hon hade att sälja
och massa fatta vi intresse för, så det blev riktigt kap för oss!  Super nöjd är jag,
allt var snyggt bra skick och vissa saker var helt nya och knappt använda!
Riktigt fynd för två unga föräldrar som oss!
så nu kan vi sänka lite på konstnader, fick hur mycket som helst för rimligt pris!
vårat startpaket hade vi minst räknat på 15, nu  ligger de på ca. 8-9,
så ekonomiskt! super nöjd är jag! :) Vi har självklart massor mera att handla,
och det ser jag med nöje framimot :) Men att nu kommit en bra
bit på vägen känns as bra! blir förmodligen Örebro nästa för mig och älskling till
att handla massvis med gullgull till lillbusen i magen :) längtaaar..
så våran fredag var galant! är superduper nöjd!
Lördagen Bestod största dels av fiske,båt,grillning ute vid valön,
det var jätte trevligt och roligt! Dock fick jag ingen fisk, Oh jag lovar,
jag kämpade hårt med mina kast för att lyckas få napp
Men icke, Matthias hade därimot turen med sig denna gång ;)
1 gädda och 1 aborre.  Men en absolut lyckad och trevlig dag ute på skön,
och vädret var som sagt strålande! glänsande vatten!
Söndagen bestod av storstädning och rensning hemma,
och mycket fint blev det! Senare blev det liggandes framför efterlängtade
"Ensam mamma söker" kan tala om att jag var jäklans trött
efter en hård arbetardag hemma.
Och nu har min kära sambo åkt iväg till Stockholm
för en ny vecka med hårt slit så ser inte busen förens frdag eftermiddag, hårt :/
men så är det, bara bita ihop :)

Lillbusen i magen mår jättebra :) varit lugn senaste tiden med matcherna
skönt för "mamma mig" ibland :p men det är helt klart underbart att känna
dom små sparkarna i magen, 27 hela veckor passerade jag i lördags
så är nu inne i vecka 28 alltså gått 27+2 , Happpyy tiden rullar framåt :)


Nä nu är det dags för mig att ta tag i lite annat här...
Blev ett långt inlägg denna gång :)
Ta hand om er allesammans! och ha en fin fortsatt dag!


Puss Cassandra


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ladda upp bilder på magen vettja! :)

2009-09-25 @ 02:42:56
URL: http://karolinamagnusson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller med :)

2009-09-26 @ 16:08:39
URL: http://maliinwelamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0