Äntligen..

..Fredag en skön och lugn helg att se fram imot. Sitter nu nere på jobbcenter
och om cirka 45 min så slutar vi för denna dag. Då blir det hem till älskling för
lite mys, senare blir det lite städning därhemma, är helt galen i städning numera,
är det lite disk, kläder på golvet, icke bäddad säng,
så måste jag dit och rätta till allt.
Men det är ju självklart bra, rent och snyggt ska det vara!
men jag märker av denstora förändring så mycket sedan jag blev gravid,
men absolut så det ska vara.Min helg blir största dels lugn,
pp en sväng till Barattberget idag eller imorgon,
måste kika igenom lite papper jag har däruppe,
och självklart träffa Som en sväng,var ett tag sen nu,
saknar henne! Funderingar på att baka med Erik också,
både gott och mysigt! massor med härliga bullar och hemgjort färsktbröd,
jag fantiserar redan om den underbara doften! så fårse med det.

Nä nu ska hör fortsättas med lite annat, innan det är dags att kila hemåt..
Ni får ha en trevlig helg allesammans, njut av det underbara vädret!

Puss cassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0