11:55

Godförmiddag allesammans!

Nu är det äntligen fredag och en härlig helg väntar mig.
Igår kom älskling hem från jobb i Stockholm vilket var efterlängtat!
Idag blir det västerås för lite ärenden, senare hem för väntan på myskväll..
Förmodligen blir det båt&fiske imorgon ut på skön, hoppas på vackert väder!
Känner mig jätte stressad här, ca 10 min sen slutar vi här för denna vecka,
blir hastigt iväg för att fixa snabb lunch hem och kasta i sig det, sen vid 13 är
det dags för Västerås.. Så blir ett kort inlägg denna gång.

Imorgon har jag gått 27 hela veckor , allt går jättebra och känns toppen!
Liten sparkar som vanligt och har sig! en otrolig känsla med massor av love.
Ta nu hand om er och ha en riktigt mysig helg!

Puss cassandra

Kommentarer
Postat av: maddis

gud va häftigt alltsåå!! o mysigt .. himla avis:)

2009-09-20 @ 20:51:06
URL: http://madeleneeb.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt cassandra. grattis!

trots att du är så ung så kommer du att klara det.

flera som dig borde finnas! :)



ha det så bra!

ta hand om er.

2009-09-21 @ 11:49:21
Postat av: Cassandra

Tack snälla ni för fina kommentarer! :)

2009-09-21 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0