Underbar dag

Gud sådan underbar höstdag vi har!

Dålig uppdatering denna vecka, i know! .... Och min ursäkt till detta är,
att jag legat hemma i förkyldning, usch usch... Fortf förkyld nu dock,
men känner mig piggare och försöker härda ut ett par timmar här på jobbc.
Veckan har verkligen rullat fram med fart känner jag, redan fredag imorgon
och hjärtat kommer hem!! känns verkligen jätte skönt! då ska han allt få
skämma bort sin lilla dam i mängder! (a)

Övrigt...

Har jag inget särskilt under veckan gjort, mest degat hemma framför massvis
av olika tvprogram, blev middag med Marisha & Amanda häromdagen, gott!
och tösen Marisha har joinat mig en en massa framför massa tvtittande
och en hel del snack på det hela! Och idag kommer nog min underbara
lillsyster över på middag, mysigt!

Jag vill också meddela för er att magen min mår jätte bra! var hos Barnmorskan
igår för kontroll och fick då höra hjärtslagen, Oh det är en obeskrivlig känsla!
På lördag nu har jag gått 30 hela veckor , det närmar sig massor nu!
Vi älskar dig så mycket lillen därinne, och undrar så vad det är för busfrö
vi väntar oss nu i December! (: Massa kärlek Mor&far

Nä, nu ska här donas med annat. Ta hand om er! och njut i det vackra höstvädret!

Puss Cassandra


Kommentarer
Postat av: Anonym

cassan ge mig din msn :)

2009-10-08 @ 21:24:08
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: moster angiee!

Ohhhh undebart att höra att allt är bra med dig och bejii! massa kärlek från moster ANGIE!

2009-10-11 @ 09:45:20
URL: http://stylebyangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0