Hallo Bloggen

Nu närmar sig vinter oss allt mera och mera.

Har varit en kylig höstdag idag. Sitter nu hemma hoss sister
efter ett par timmar på stan, Blev lite kik för mig sis och Jenny i butiker
och vi alla kom ut från Bergmans
Guld med söta små armband (: Strax innan hemfärden
fick vi för oss att köpa en varsinn lott,
för önskan att vinna många noller ;)
blev istället ett flertal lotter med vinst på 10 till 20 kr,
för min del då, annas gick str vinsten till Jenny denna gång på hela 75 kr ,
weeei! det är ju pengar! Trevlig dag på lillstan iaf med massa prat och skratt,
blir att dra mig hem till djuren snart!
Och nu mina kära vänner har jag fixat kort på magen som har önskats,
en har  blivit stor :) Och på lördag har jag gått 29 hela fantastiska veckor ,
inte många veckor kvar nu inte, pirr!

Puss Cassandra


   

v28+5 vi längtar så efter dig och älskar dig massvis liten ! pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh va underbart =)

2009-10-02 @ 15:45:19
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: Sonja & Nisse

Hallå älsklingsgumman. Oj, vad din mage nu har blivit stor...en stor grabb därinne tror vi att det är...Hoppas du mår bättre nu med förkylningen...Såg att den där Nicole var inne med en kommentar i din blogg....du kommer ihåg vad jag berättat va?? Var rädd om dej, hjärtat. Ses snart!! Älskar dej! hälsa Erik!! KRAM från oss i Linde.. Nadja& Sussie och Johan & Mattias med fam. hälsar så gott till dej & Erik...

2009-10-08 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0