Godmorgon bloggen!

Nu är det fredag och en helvecka snart slut, igen... Gud så tiden rullar på ibland!
Vaknade upp runt 06.30 idag, vilket inte är ovanligt, senaste tiden har jag  vaknat
allt från 05.00-07.00 där imellan varje morgon, det har blivit som en vana för mig nu!
Men kanske lika bra? snart lär jag inte alls få mina härliga sovmornar längre, hihi...
Det är ju dock inte ovanligt att vakna tusentals gånger under natten för oss gravida
av att gissblåsen är nära på att sprängas, och oftast är jag för lat för att orka ta mig till
badrummet, så försöker somna om eller glida in i drömmen igen, men inte är det lätt
inte, går liksom inte att koncentrera sig på något annat än hur extremt kissnödig mn är!
Hur som helst.. Blev att kliva upp till slut och göra sig iordning ut med lillvovven,
och gud det såg ju ut som "lättsnö" låg utöver gräsmattan, men det var ju frost.
Riktigt kyligt börjar det allt bli mera och mera nu ute.
Men för mig är längtan extra stor till vintern detta år,
För då kommer lillkotten till världen, Och Gud så busen
kan spraka och rulla sig runt i magen helt vild ibland alltså, as mysig känsla!
brukar ligga stilla och kolla på magen oh se på när busen därinne har sig,
och magen guppar till lite överallt, då kan jag allt inte hålla mig för fniss.
Och förmodligen får vi hem barnvagnen i helgen, weeeei!

Hjärtat kommer hem idag också under eftermiddagen någongång,
blev överlycklig när han skrev att han skulle dyka upp iaf, för ibörjan var
det nämligen så att han inte skulle komma hem denna helg pga arbete i Stockholm,
men han åker iväg på Söndag ist, så jag får honom hos mig ett litet tag under helgen!
Längtar så efter honom i veckorna, därför är det väldigt viktigt för mig att
åtminstonde prata med honom 1-2 gånger per dag,
då har jag krafterna på plats! Och våran lilla paln för senare då bebis kommit till oss,
är att skaffa oss varsitt internet och jag mig en laptop, så vi kan
kan cama & prata med varandra via mic, Hur gulligt? (:
så lilla bebisen i famnen på mig, det skulle betyda mycket för mig,
kommer kännas som att Erik är med hemma hos oss i vardagen fast han -
igentligen befinner sig ett par mil bort!!

Nää, Nu ska jag få lite gjort innan 12! Ta hand om er allesammans!
så höres vi nästa vecka igen!

Ha en riktigt mysig och rolig helg! för det ska jag ha!






Pusss Cassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0