God kväll bloggen

Sitter här med min söta syster, och har det trevligt.
Bjöd hit na på middag idag (Köttfärssås & makaroner )
jätte gott och mysigt! Hjärtat åkte upp till Stockholm imorse
för jobb, tråkigt. Haft en riktigt mysig & lyckad helg! (:
Igår begav vi oss mot västerås, för att handla hem våra
underbara saker till liten, barnvagn,spjälsäng med tillbehör
och massvis med mera!! super nöjd över vårat klipp!
Så lördagen blev extremt lyckad! Övriga delen av helgen
bestod mestadels med hjärtat, viktigt att umgås så mycket
som möjligt nu när vi kan! Och Harry liten har faktiskt lite
semester från mamma också , hah.. Han fick nämligen följa med
Erik till Nyköping under veckan! trevligt!

Nä, nu ska jag dona lite för om ca. 30 min början Ensam mamma söker
och till det blir de både chips och godis! gottegris (:

 

Min mysiga inredning i den vackra spjälsängen!
kunde verkliiigen inte hla mig (a)
är i dag i V30 , och busen sparkar allt mera och högreupp!

mam&pa älskar dig massor!




Kommentarer
Postat av: Sonja

vad fint i sängen....där kommer "han" att trivas!!! Kramis

2009-10-08 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0