Babyy <3

Godeftermiddag allesammans!

Imorse när jag vakna till runt 09.00 då klockan ringde,
sprang jag som vanligt iväg och kissa , kikade till katterna
sedan kröp jag ner en sväng till i min varma säng innan det
var dags för god frukost. Och jag låg och fundera massvis över
min graviditet, som jag ofta gör. Tänk att jag och Erik på riktigt
ska bli föräldrar, Mamma och Pappa? Det är ju helt otroligt, och jag
är faktiskt en del utav den helt otroliga händelsen.
Ibland är det helt klart för bra för att vara sant! Det nya livet,
det stora steget i livet, att få sitt första barn till världen, 
det händer faktiskt mig och min sambo nu redan i December!
ch gissa om det spänner i en mera och mera för varje dag som går.
Jag menar, ibalnd känner man sig som ett "litet barn själv"
som mammas och pappas lilla flicka, och nu ska den här "lilla flickan"
stå på riktigt starka egna ben och ta ett stort ansvar över ett litet barn
Det är riktigt coolt ändå, lr hur?
(: 

För mig och min sambo känns det här riktigt rätt! annars skulle vi
aldrig ge oss in i något så stort! Jag längtar och längtar så efter att
verkligen bli Mamma! Och jag känner i hela mig från topp till tå hur
redo jag är för det här nya underbara livet. Det kommer gå riktigt bra!
Jag har läst många bloggar och kikat runt massor om mammor och deras
vardag och dom som är precis i min sits,
väntar sina barn.
Och det är riktigt intressant att se hur andra lever sin vardag som stor
eller liten familj, hur deras vardag går runt på bästa sätt.
Inspereras enormt mycket av andra familjer, och hoppas jag en dag
kommer få andra familjer att inspereras av min!

Nu är allt så gått som fixat och klart därhemma för liten som kommer
lagom till den härliga efterlängtade julafton! lite smått&gott som ska fixas
men det största och mesta är redan fixat och klart!


Jag vill tacka min underbara pojkvän familj & vänner
som riktigt stöttar mig i det här och finns här för mig.
Tack vare den säkerhet och trygghet ni ger mig
har jag fått sådan pass stark energi och styrka,
vilket är viktigt för mig. Önska jag riktigt kunde beskriva
denna enorma känsla för vårat barn, men det är sååååååå.......
OBESKRIVLIGT (:: (a)(a)





Pusssar
Cassandra

Kommentarer
Postat av: L* väntar bebis

Tack så mkt, detsamma! Vilken fin säng!

2009-10-14 @ 14:12:15
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Sonja

Gumman ....jag blev så rörd när jag läste det du skrivit här ovanför.....det är vår Cassandra det!!! Känns så skönt att du står så stadigt i din nya roll...som mamma!! Med det ansvar det innebär och så....Vill gratulera dej och Erik till ert snart nya föräldraskap. Det kommer att gå så bra ...oroar mej inte det minsta...KRAM från oss här i Linde. Älskar dej gumman...Längtar efter dej i massor oxå...Hälsa Erik (och lille Harry)

2009-10-15 @ 00:34:00
Postat av: Cassandra

Tackar så mycket Sonia! så god du är :)

2009-10-15 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0