Hallo Bloggen

Ännu en ny dag Ny vecka med nya möjligheter...

Hur har eran helg varit? min har varit fantastisk, bortsett från min
förkyldning som vägrar ge sig helt och hållet, men bättring har det blivit!
får nöja mig med det tillvidare! anyway..

I fredags.. Blev det härligt god Thaifood hemma hos JennyBöna 
som fyllt 19 år! Jätte trevligt med alla tjejerna, blev massa prat
och skratt, och vissa svep i sig en del alkohol, Kvällen var jätte bra!
För mig blev det sedan hem till hjärtat och för dom flesta andra blev
dey självklart krogen, i västerås.

Lördagen.. Var det dags för middag igen, hemma hos mig och Erik
Eriks familj kom på besök, Vi åt Kyckling med ris och hemmagjord sås!
Jätte gott och trevligt! Vi kikade också på en mysig film sedan Erik var bebis
som han fick i 20års present, hur urgullig som helst alltså! älskar den filmen.
Senare på kvällen blev det filmmys med hjärtat! "skruva den som Beckham"
Och som vanligt somna Erik ifrån mig, och myset fortsattes ensam (;

Gårdagen.. Bestod av städning matlagning och vila..
Och självklart massvis med tid tillsammans med Erik, eftersom
han åkte ca.04.40 tillbaka te Nyköping imorse för ännu en veckas jobb!
Går jätte bra för honom därborta, Chefen är jätte bra med honom.
Ses det gör vi igen på Fredag eftermiddag, så bara att härda ut!

Denna vecka
ser jag framimot igen! alla mina tvprogram som jag
följer extremt! har nog 2 per varje dag, skitbra! fördriver tiden
med något bra,spännande och roligt!

Något som gjorde mig riktigt glad igår var..

När Jenny ringde mig på kvällen och berättade att
söta Mariii har fött sitt lilla barn till världen :))
 

blev en liten son. Ohh, så glad jag blev! och massa avis.
Förstår deras glädje efter en lång väntan.
Önskar er all god lycka & kärlek ! Grattis i mängder!
<3

Och För min del är det ett litet tag kvar, hihi..
Är nu inne i V.31 och tiden rullar sig allt närmare
den 18 December !! KÄRLEK KÄRLEK !

Kan berätta att i går förmiddag vaknade vi ganska
tidigt, vilket inte är ovanligt, och timmarna gick&gick
Runt lunch tid började jag reagera mera och mera på
min underbara mage som var lugnare än vanligtvis,
blev orolig väldigt fort, kände inga rörelser eller sparkar
Så jag beslöt mig för att ringa upp min älskade mor som
finns och stöttar mig i detta som allt annat till 100 !
Jag förklarade situationen för henne och hon ringde
genast upp till Västerås sjukhus, sedan ringde hon upp mig
och jag skulle knuffa och trycka lite på magen till och från
se till att få i mig något kallt att dricka, skulle jag då efter
försök inte känna något i magen , skulle vi åka in omedelbart!
Och mitt hjärta började dunka och tårarna av stor rädlsa kom som
ett svep över oss, Så Erik sprang och hämtade ett stort kallt glas med mjölk
som jag drack, och vi knuffade försiktigt på magen osv.. Och till slut
Kom dom härliga små sparkarna och rörelserna fram , Oh så glada vi blev,
och älskade Erik blev helt tårögd <3. Och lillbusen i magen blev mer och mer
busig fram åt eftermiddagen/kvällen, och allt var precis som det ska vara!
Jag är så extremt van vid att den busar 24/7 känns det som, och när jag då
upptäcker att det inte är som vanligtvis (som igår då) blir jag självklart orolig!
Blir nog vilken mamma som helst! Men var som tur ingen fara, Bebis låg nog bara
och sov lite, men att bli orolig hör till, det är stark kärlek från modern till sitt barn.

Vi älskar dig massor liten, och längtar mera och mera för varje dag <3


Pussar Cassandra



Kommentarer
Postat av: Marina

tack gumman<3 snart är de din tuuur =)) önskar dig lycka till !! de e bara att skriva om du behöver prata om vad som helst =) kram

2009-10-24 @ 19:17:33
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0