15 oktober

Guuud så trött jag är....  kan ju erkänna att mera på den "lata" sidan har jag hamnat på.
Är extremt trött om dagarna nuförtiden, känner sådan stor skilland mot förut.
Men det är mycket vanligt när man är gravid och bär på en tjockis (a)

.. Nu är snart denna vecka slut, igeen gud så fort veckorna går alltmera.
Och imorgon kommer min efterlängtade pojkvän hem efter en jobbvecka
i Nyköping, tycker så synd om min Bebii, dom jobbar nämligen utomhus..
Burrburr.. Börjar ca. 06.30 och jabbar te 16.00 .

.. Kära Mimmi var på besök hos mig igår, mysigt!
Blev massa prat&skratt ( like always ) :)))
Och en smarrig middag med pommes&korv!
Sedan lite tvtittande "unga mödrar" ganska bra faktiskt.
Och jag har allt mera blivit ett "stort fan" av  greys anatomy
tycker det är jätte spännande och bra! har blitt massa titt på det!
Och ikväll blir det efterlängtade "Mammas pojkar", hah....

..
Pratade och messade en del med min kära mor igår
och hon var så otroligt orolig över far som skulle flyga plan!
han har ju varit i Korea och Kina med jobbet nu i ca. 10 dagar
och mamma lilla blir så orolig när han åker plan, men jag sa till henne
att det kommer gå bra, hon ska inte hetsa upp sig i onödan,
som om det hjälpte tror ni? Nope.
Men sedan efter ett par timmar på kvällen dök ett jädrans glatt mess
från mor upp på min mobil :)  Så nu är far tillbaka i Sverige
och mamma är lugn och sig själv igen.


Nä , snart blir det att packa ihop hära och ge sig hem för matlagning,
favorit såklart Potatisbullar med lingonsyllt :)) Love it!  senare blir städ, ZzzZz

Pussar Cassandra


Kommentarer
Postat av: lucas från kungsör såklart :D;)

oj helvete vet inte hur jag ska börja:S visst hade man hört om nått att du va gravid men :O fan du är ju verkligen de :O GRATTIS :D de är bra oxå att du har en riktigt bra pojkvän oxå :P shiit haha men aa jävligt länge sen man såg dig haha du kanske inte ens kommer ihåg mig o då blir de här inlägget pinsamt :P hoppas man träffar på dig nån dag och grattis igen kul att höra att du mår bra o att du ska bli MAMMA :D grymt stort steg bra jobbat stay golden mvh lucas

2009-10-16 @ 01:09:25
Postat av: josefina

tack gumman, hoppas allt är bra me dig&magen? :) <3

2009-10-21 @ 16:11:10
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Har du slutat blogga :(?

2009-11-25 @ 15:27:30
Postat av: jaruwan surin

När skaru börja skriva igen?? :) <3

Kom igen! Kom igen!

2011-02-14 @ 12:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0